reklama

Nevykašlite sa na to a príďte voliť

Posledný blog som ukončil tým, že som vyzval ovčanov- voličov SMERU, aby do reakcií pod blogom napísali zoznam tých istôt, ktoré im zlepšili život. Reakcie akosi neprišli, a tak mi ostáva konštatovať, že na Slovensku si teda veľká väčšina ľudí žije zle. A potom sa ich teda  musím automaticky opýtať, prečo teda chcete Róberta Fica za prezidenta SR, keď neviete povedať, v čom Vám jeho vláda pomohla? Veď odpoveď je predsa jednoduchá- v ničom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Táto kampaň na prezidenta SR bola obzvlášť plná rôznych špinavostí, útokov, urážok a neprávd, ktoré boli publikované za tým účelom, aby odradili voličov z druhého tábora ísť voliť a dať hlas svojmu kandidátovi. Treba povedať, že propaganda poslancov a vysokých politikov SMERU bola silná v rôznych regiónoch Slovenska. Napr. na Kysuciach si svedomito plnila úlohy skupinka ľudí kolo Jána P. Osobne som útok od tejto skupinky pocítil na vlastnej koži. A to po mojom blogu pod názvom O Ficovej úžere a ........, ktorý ľudia hodnotili síce ako tvrdý, ale pravdivý. Na druhý deň od uverejnenia, t. j. v sobotu som dostal mail od človeka menom Pavol Frunko, ktorý bol plný urážok a vulgarizmov. Samozrejme som na to odpovedal patričným spôsobom. Postupne som zistil, že je to konkrétna osoba, ktorá patrí do skupinky vyššie uvedeného pána, a že meno pod ktorým vystupoval je samozrejme vymyslené. Navyše, osoba s takýmto menom sa ani nenachádza v zoznamoch advokátov na stránke advokátskej komory. Vytýkal mi, že podporujem toho úžerníka. Dotyčný písal, že on má k dispozícii množstvo rozhodnutí súdov. Tie sa mali týkať ľudí, ktorých vraj zastupoval na súdoch, pričom tie konštatovali, že firmy určitého kandidáta vykonávali úžeru, a že tieto zmluvy vyhlásili súdy za neplatné. Tak som dotyčnému napísal, nech mi pošle na moju adresu, ktorú som mu uviedol do mailu zopár kópií tých súdnych rozhodnutí, že sa na to pozriem a pokiaľ je to pravda, posuniem ich ďalej, aby títo ľudia boli teda odškodnení. Nakoľko dotyčný kandidát na prezidenta povedal, že je ochotný týchto ľudí odškodniť, ak sa takí prihlásia. Do dnešného dňa som žiadne kópie súdnych rozhodnutí nedostal, a to asi preto, lebo ich zrejme v SMERE ešte nestihli vyrobiť. Je teda jasné, že žiadne rozhodnutia dotyčný pán nemá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo toto všetko píšem? Preto, že okolo nás a medzi nami sa pohybujú ľudia, ktorí sa snažia prostredníctvom takýchto informácií ovplyvniť naše zmýšľanie a konanie. Títo ľudia ani len nemajú odvahu podpísať sa svojím pravým menom a namiesto toho sa vydávajú za niekoho iného. Osobne si vážim ľudí, ktorí majú síce iný názor než mám napr. ja a nehanbia sa ho vysloviť, či napísať, aj keď vedia, že to možno schytajú naplno. Ale nepotrebujú sa vydávať za niekoho iného.

Nuž teda milí voliči SMERU a Róberta Fica. Ak si teda stojíte za tým, že Vás kandidát je lepší než ten, ktorého budem voliť ja, tak by som chcel počuť odpovede na tieto otázky?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol ten, ktorého chcete zvoliť za prezidenta SR v byte na Vazovovej?

Viete, či je hlas na nahrávke, ktorý zháňa peniaze vlastnou hlavou hlasom toho človeka, ktorému chcete dať svoj hlas?

Je Váš kandidát katolík? Ja neviem, pretože on hovorí, že je to jeho vec a že o tom nebude hovoriť.

Kedy Váš kandidát na prezidenta zaplatí za tie predražené postele z kauzy Privilégium? Veď predsa povedal, že to berie na seba, či nie? Prečo sme to museli zaplatiť my všetci?

Kedy vráti peniaze za zbabranú arbitráž zo zdravotnými poisťovňami a náklady na právnikov? Veď on povedal, že keď si to chcú zdravotné poisťovne rozdať so štátom, tak nech sa páči. Prečo to máme platiť my všetci?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A najnovšie. Kedy zaplatí tých 700 000,-€, ktoré prerobili Štátne hmotné rezervy za jeho vlády nákupom cukru a pšenice od partnera skupiny Ja a Ty? Prečo to máme opäť platiť my všetci? Takto by som mohol pokračovať.

Ako dlho by musel tento frajer, ktorý sa nikdy neživil poctivou prácou aj so svojou partajou žiť a makať, aby uhradil tak obrovské škody? Ak Vy urobíte v práci nepodarok, či škodu, tak sa s Vami nikto nemazná, alebo je to inak? A on a jeho podarená partička predsa robia s našimi peniazmi, či sa mýlim?

Ak odmena pre premiéra Fica za toto všetko má byť post prezidenta SR, tak ja hovorím nie. Pretože ten, ktorého SMER a jeho ľudia toľko špinili, za prípadné pochybenia svojich firiem všetky pokuty riadne zaplatil. Je už na čase, aby začal platiť aj premiér Fico so svojimi Gorilami. Ja som rád, že môj kandidát je neskúsený. Že nemá vyše 20 ročné skúsenosti so sľubovaním istôt, s rozkrádaním verejných zdrojov, tunelovaním eurofondov, či predraženými štátnymi zákazkami. Som rád, že jeho hlas nekoluje po internete, ako vie zohnať peniaze vlastnou hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebudem voliť Róberta Fica za prezidenta SR a podporujem ho vo funkcii predsedu vlády SR. Nedajte sa teda ovplyvniť pri voľbe prezidenta SR rôznymi špinavosťami a prosím príďte voliť. Nevykašlite sa na to. Slovensko totiž vo vedení štátu nutne potrebuje nových ľudí.

Štefan Kompánek

Štefan Kompánek

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Finančný sprostredkovateľ. Venujem sa politike, ekonomike, poradenstvu a sprostredkovaniu rôznych poistných produktov ako sú napríklad životné, či úrazové poistenie, poistenie majetku- firmy, rodinné domy, byty, poistenie zodpovednosti za škodu, alebo havarijné resp. povinné zmluvné poistenie, stavebnému sporeniu, investovaniu, hypotekárnym a spotrebným úverom a ich prípadnému refinancovaniu.Od 15.12. 2014 som zároveň poslancom mestského zastupiteľstva v Turzovke, kde sa snažím obhajovať záujmy a potreby občanov. Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu